Gratis frakt inom hela Sverige 🇸🇪

Betala säkert med Klarna

    Objekt har lagts till

    Få 20% rabatt!arrow_drop_up

    Vanliga frågor

    Vad händer om jag inte får en orderbekräftelse via e -post?

    Du bör få en kopia av din beställningsbekräftelse online via e -post inom en timme efter att du gjort din beställning. Du kommer också att få ett e -postmeddelande med dina beställningsuppgifter inom 24 timmar efter att du gjort din beställning. Men om du inte får det här meddelandet, vänligen meddela oss via e-post på info@apolloo.se

    Jag har angett en felaktig adress. Vad gör jag nu?

    Om du har stavat fel eller autofyllt en felaktig adress, svara helt enkelt på din orderbekräftelsemail och bekräfta. När du har dubbelkollat ​​om den angivna adressen är fel, vänligen meddela oss via e-post på info@apolloo.se

    Jag har en fråga som inte blev besvarad, kan du hjälpa mig?

    Absolut! Skicka oss ett e-postmeddelande till i info@apolloo.se Vi får ett stort antal mejl. Om du vill få ett snabbt svar, bifoga ditt beställningsnummer och åtgärda problemet tydligt, tack.

    Track & Trace-informationen är tillgänglig från det ögonblick då ditt paket anländer till postorderföretaget. Observera att det kan förekomma förseningar och att det kan ta lite längre tid innan informationen om din beställning vidarebefordras.

    Hur länge är leveranstiden? 

    Vi skickar varan från lagret inom 1-3 arbetsdagar till kunden.

    Vi skickar ifrån vårat nederländska lager varuhus så våra leveranser tar under normala omständigheter mellan 8-12 arbetsdagar beroende på vilket leverans alternativ du väljer. Beställningar på helger packas och skickas vanligtvis nästkommande arbetsdag.

    Leveransdatum baseras på arbetsdagar och inkluderar alltså inte helger och helgdagar. (Observera att specialbeställningar kan ha en längre bearbetning och tillverkning tid)

    Om förseningar i leveransen skulle uppstå på grund av omständigheter utanför vår kontroll (Force Majeure) som t.ex. under en pågående global pandemi ansvarar vi ej för eventuella problem som leveranstiden skapat. Vänta upp till 30 arbetsdagar innan du kontaktar kundtjänst om saknad order genom att följa ordern med spårnings numret angivet.

    Om du har frågor rörande leveranser skall du alltid kontakta oss via mail med ämnesraden ”Leverans” för att vi enkelt skall kunna svara så snabbt så möjligt.

    Produkterna skickas direkt från vår partners lager för att på så vis kunna erbjuda dig som kund de bästa möjliga priserna. Vi reserverar oss för att eventuella fel kan uppstå i samband med tredjeparts-logistiken. Genom att göra ett köp hos oss godkänner du samtliga utav de villkor som finns specificerade på denna webbplats. Vi råder därför er att kontakta oss i förväg om ni har frågor angående köp innan ni ingår ett köpeavtal. Vid eventuella reklamationer eller andra frågor skall du alltid kontakta oss via mail och ingen annanstans för att försäkra dig om att du får svar så snabbt som möjligt.

    För alla paket som inte löses ut förbehåller sig vårt varumärke oss rätten att debitera dig som kund 200 kronor för uppkomna kostnader för returfrakt och hanteringskostnad.

    *Våra leveranstider är endast uppskattade och inte garanterade tider och kan därför variera beroende vart du bor i Sverige.

    Vi vill gärna höra vad vi kan göra för att göra dig nöjd.

    Du kan returnera din beställning oanvänd inom 14 dagar efter mottagandet av din beställning eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi validerar bilden och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan retur. Vi ser till att du får dina pengar på ditt bankkonto inom 10 arbetsdagar från mottagandet av din beställning eller efter att ha fått ett foto som validerats av vår kundtjänst.

    Observera: Produkter som köpts med rabatt eller med ett rabattpaket kan inte returneras.

    Kan jag ändra leveransadressen?

    Vi kan ändra leveransadressen så länge din beställning inte har skickats. För att begära en ändring, vänligen kontakta oss på info@apolloo.se